....<3....<3....<3....<3....

2009-12-08 21:08:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


♥Utan dig är jag inget,
Du är den som får mig känna vinden,
Skulle inte klara mig utan dig,
Mitt liv är uppbyggt av den kärlek du ger mig,
Du ger mig luft, du får mig andas,
Du är den som får mig på jorden stanna♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

I måndas spela vi (6D) spelat in en låt,(BÄSTA sång klassen!♥) Moonlight Shadow ♥
Vi ska typ få hem en skiva före jul....Han som typ Prauar (Elr hure stavas?)
Hos Annika (Vår musikFröken) Han heter Magnus och sjunger i Black Bonzo♥
Han tog med sig grejer i Måndas, Det var ganska kul!!♥
Först sjungde en grupp Det var jag,Julia H, Maja, Nicko, Josse (Josefin), Hanna?
Å jag veet inte om det var nå mer tjejer, Sen vare då Filip,Fredrik, Nå mer killar?? Jo Emil,
Vi sjungne först och dom andra spela Ki-Bord, Forat spela typ trummer, Bas GustaFFF, typ gitarr Henrik =]
Sen så bytte vi dom som spela sjöng, dom som sjöng spela....
Vi kmr typ få en skiva sen...som ja sa;P

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥Du vet jag gör allt för dig
Finna alltid här när du behöver mig
Du är den ända jag vill ha
Men du glömmer mig mer för varje dag
Du vet jag gör allt för dig
Finna alltid här när du behöver mig
Du är den ända jag vill ha
Men du glömmer mig mer för varje dag♥



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback