....<3....

2009-12-25 14:10:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


HeiiHeeii ;]<3
Nu kommer några bilder från min nya kamera Samsung Lens,
10.2 mega Pixlar   ;D
Den är gjätte bra! Den är typ Cyklamen Rosa :O Haaha, Men den är typ mäst
 lik rööd....<3<3

Jag och mitt ds ;PHaha vilken användare ska jag välja??<3Haha typ mina fötter ;OTyp....någonting :PVår balkong...som inte är nån balkong :SJulKlapp av Bästis Nellieee<3<3<3<3Faarmor<3Soffa....;PVår Öppna spis:DJulgranen...Mitt nya spel:DMina nya skoooooor:D:D:D<3<3<3<3<3Min nya MINI plattång:D:DLjus...?Ett ljus....? HehehMeee:DVårt snygga kök,matsal occh vardasrum...;OUte...Mkt snö...Mmmm.Efterätt:DLjuuus


Det kommer kanske mer bilder sen, med min kamera;P ahahaha


Kommentarer

Nja känner dom ju inte bra, de finns andra som jag känner bättre i din klass

Hur hittade du min blogg btw?

2009-12-26 04:46:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback