....<3....

2009-12-09 17:03:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


♥Utan dig är jag inget du är den som får mig känna vinden,
skulle inte klara mig utan dig, mitt liv är uppbyggt av den kärlek du ger mig,
Du ger mig luft, du får mig andas, Du är den som får mig på jorden stanna...♥

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hejhej<3
Ida har jag int gjort så mkt, varit på skolan å så...
Imorgon ska vi (Josefin, Daniel, Henrik och jag) spela upp
en julPjäs, Jag är typ
TomteFar, Henrik är LagarNisse, Daniel är GodisNisse<3 Haha ;]
Josse (Josefin) är typ en berättare ;P
Den börja typ så här...?

En dag så tomte värkstaden så gick leksaks maskinen sönder,
och Lagar nisse fick till uppdrag att laga den,

Henrik = Det behövs 10 penner att laga leksaksMaskinen.
Jag = Oj, så många pennor har vi nog inte, Du får nog gå ut i skogen och leta fler.
Henrik = Helt ensam?!
Jag = Nejdå, ta med dig GodisNisse oxå.
Henrik skriker = GODISNISSE!

Nästa dag så gick LagarNisse och GodisNIsse ut i skogen.

Henrik = Ånej, jag glömde Kikaren,
Daniel [Före LagarNisse hinner säga klart meningen] = Å KARTAN!!!!!!!!!!!

LagarNisse och GodisNIsse satt sig ner å fundera, Då LagarNisse´s Tomte Phone ringer,

Henrik = Lagar nisse på tråden.
Jag = Hej det är tomte far, hur går det?
Henrik = Vi glömde Kikaren och Kartan...
Jag = Ojdå, jag kommer med släden nu på direkten!

Tomten annlände till platse, men utan släden..?

Henrik = Var har du släden?
Jag = Eh, Jo, det är lite pinsamt...Men jag Rudolf har fått magsjuka,
Jag tror att jag gav honnom fel mat igår Kväll....
Henrik = Men var inte MatarNisse där?
Jag = Eh nej, Han har fått NisseFeber, SÅ jag mata Rudolf helt själv...
Daniel = ÅNEJ! Säg inte att du gav Rudolf mina skumtomtar!?!?
 Jag tror ja glömde dom i stallet igår ;}
Jag = Jag får väll köpa nya åt dig om dom var så merkvärdiga?
Daniel = Det är bäst för dig. Jag hade sparat dom i 2 Hela dagar!!<3
Henrik = Jaja Nu ska vi inte bråka, Det är ju snart jul!<3<3
Jag = Ja du har rätt LagarNisse...,Men nu när ni har fått kikaren och kartan så ska väl ja gå då,

Gogisnisse gav tomteFar en arg blick...

Jag = Jaja, Lycka till då.

TomteFar gick in i skogen med långa stora steg, och försvann
in i mörkret.

Så nu får ni INTE veta mer ;P
Haha visst är den braaaaaaaa<3<3<3
Ni får höra mer sän<3

Ses!PUSSSÅKRAMMM<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

♥Utan dig är jag inget du är den som får mig känna vinden,
skulle inte klara mig utan dig, mitt liv är uppbyggt av den kärlek du ger mig,
Du ger mig luft, du får mig andas, Du är den som får mig på jorden stanna...♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback