♥Stan♥Sandra♥Belinda♥Rachel♥Och annat;P♥

2009-08-19 21:26:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej<33
Igår var jag  med Sandra och  vi gick på stan då<33
Sandra köpte kaningodis och godis till sig skälv ;P
Jag köpte en bekini-överdel och Sandra köpte bekini-överdel och bekini-underdel ;P
Idag så var Sandra hos mig<333 Och vi for och red på Belinda♥♥♥ILovBelinda!! She is my little
'beautiful ' pony!!!!
To morrow I gona.......I don't now what im gona do tomorrow!?
Jaja!? Nu kan vi gå över till det
"svenskt" tal?
Men sen for vi till selet och badade.
Sen for vi hem och gick ut med Rasmus<33Sen for Sandra:(
Så då gick jag hem med Rasmus<33
Men nu sitter jag här....jag ska nog smsa och jag ska fråga Rachel om hon kanske vill följa mig till
Belinda??

Men nu ska jag sitta här och frysa...Jag vill gå på stan igen<333333
Ses!
Belinda<33Belinda<33Belinda<33


Kommentarer

hihih tack så mke =)<3

2009-08-22 16:50:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback