Sandra<33

2009-08-17 21:28:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej:)
Idag så så har jag smsat med Rachel:D
Och sen kom det ett sms från Sandra, hon fråga om jag kunde komma till hene och det kunde jag typ 2.... hon smsa kl 10.... för jag skulle hjälpa pappa att dela ut reklamblad. Vi cyklade, vi skulle lämna ut till alla som bor på sunnanå och sörbäle menn lapparna vart slut då vi var på sunnanå så vi kommer att dela ut mer på onsdag.

Imorgon så börjar ridskolan om<33333 Kl. 10 ska jag,mamma och Amanda hämta Sandra och då ska mamma och Amanda gå på stan och jag och Sandra ska oxå gå på stan<333Jag vill köpa nått!!!!Kläder<33

Men just nu sitter jag här i köket och hör på mamma då hon ser på tvn och Lillen ligger här bevid<33333 Han ramla  nyss ner från stolen(?)Haha(?)........Menmen?? Jag är inne på msn och ingen är typ inne?
Kan ingen logga in? Please(?)(!)

Puzz
&
Kramzz
&
HaDetBra
&
Ses!


Kommentarer

SV: har inte börjat än, det är kö.

2009-08-18 00:49:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback