Poolfest....;)

2009-08-09 11:53:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!
Igår kväll hade vi ju poolfest.....
Vi har poolfest varenda år här i byn..
Först kommer vi dit (Till poolen) och vi ställer upp bord och stolar,Sen sitter vi neroch
 pratar, pappa sätter igång grillen och sen grillar vi och sen äter vi (alla som kommer)
Och sen pratar vi lite ti och sen byter alla
 gubbar om till badkläder och sen går dom och badar
+
Jag,amanda(hon badar ibland) och alla unga killar;P
Men sen då vi har badat brukar vi gå inn till någon...
Igår gick vi inn till oss.
Bosse,Britta,Kristian,Anna,Johan kom till oss och då drak dom först
 kaffe sen öl sen sprit elr vad det nu var... och sen vart dom fulla.....xD
Och Johan skulle cykla hem...och då tänkte jag bah...ojjda....kommer han hem skadad elr oskadad ;P;P;P;P

Men  igår var jag oxå och red före poolfesten börja...Sen jorde jag inte så mykt...
Men nu ska jag gå ut.....tror jag xD

seS!!!!!!!!!!Love yaaaa<3<33333

I miss u Charlie!!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback