NellieÄrBäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!DetVetDuNellie!!!!!!!!!!!(L)(L)(L)!!!!!!!!!!1

2009-08-15 22:35:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej i onsdags så komme Nellie<33333333<33333Jag har inte hunnit att skriva så mykt..För vi har haft så fullt upp!!!!!!!! Vi har badat i =Poolen och i älven=selet (Selet är en badplats) jag kan beskrivadet lite...xD
Det är ett stort stup man ska gå ned för och sen är det en liten strand och sen är det vatten och sen kan man gå till en annan strand (Den sitter ihop med den andra stranden)  och där är det en JÄTTE stor strand och sen blir det vatten och sen tvärdjupt.

Men idag så for nellie:(:(:(:(:(
Men nu sitter jag och lyssnar på youtube jag hör på livin in america<33 så bra!!

Ses!!
Ska videoblogga! Jag legger ut den snart!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback