Green Day<33

2009-08-29 10:39:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej<33
Igår var jag på skolan:] Det var typ tråkigt!?
Sen då vi hadeslutat så kom mammaoch hemta mig:) Vi  skulle äta surströmming<33
Det är så gott!!!!!
Pappa skulle till ullv-ön igår:) Han och David (En kompis till pappa) dom skulle dit och bygga nått:)
Så sen då vi kom hem typ 9:)
Då åt vi godis och chips:)
Sen gick jag och la mig typ kl 12:)
Jag var as trött!
Mennu sitter jag här och lyssnar på Green day 21 guns:)
Den är SÅÅÅÅ bra!!!!
Lyssna!-->http://www.youtube.com/watch?v=PQaKoRbYVhc <--Lyssna!


Nu ska jag nog rida!! Föresten:
Rachel om du hör detta så ska vi fara och rida imorn??
Sms:a elr komentera om vi ska det!<33

Ses
Charlie<3333Tamara är den stora bruna och Belinda är den lilla,tjocka,svarta ponnynTamara<3333Belinda<3333


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback