Camping..:)

2009-08-06 20:49:06 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!
Just nu sitter jag på en camping där dom har djur...jag ska gå dit i morrn....Sen sska jag bada....imorrn asså..xD Inte nu! Det är så  kalt!
Men snart ska jag och mamma och pappa fara till en gammal klasskompis åt pappa....
Men jag kan nog skriva mer sen!
kanske ikväll...senare i kväll! xD

Men idag har jag åkt buss till umeå och gått på  Nolia....Det skulle ju vara upvisning av Shiregården..fast då vi kom dit så stod det stt dom skulle vara kl 13.00 så vi missade det... men så gick  vi förbi SURF (En ridskola) och vi frågade ridläraren där om hon visste om dom skulle uppvisa mer.. fast då sa hon att dom alldrig hade komit för dom kunde inte lasta  hingsten som dom skulle visa upp.
Men vi ska fara till Shiregården och kolla på hästarna.
Men nu ska vi fara..
Jag skriver mer sen!

seS!

Kommentarer
ellen

Jag känner en som rider på surf :D

www.dagenskladermedbetty.blogg.se, kika in hennes blogg :D

2009-08-07 23:23:35

Okej:)

Är det Betty?

2009-08-08 12:57:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback